14 jul 2011 Maatwerk en kennis bij De Wilde
De vakmensen van Machinefabriek de Wilde werken al jaren met onder andere de machines van STYLE. Dit voorjaar is het machinepark vernieuw met het inwisselen van een MC-8 naar een MC-10 freesbank. De specifieke kennis van Machinefabriek de Wilde en de kwaliteit van de STYLE machines staat al jaren voor een succesvolle samenwerking.
“In ons van zijn drie dingen belangrijk”, verteld Gerben de Wilde, van Machinefabriek de Wilde. “Kwaliteit, prijs en levertijd. Technisch kunnen wij heel veel maken, hoogwaardige kwaliteit is daarbij gegarandeerd. Elke klant en elk product heeft daarbij zijn uniek prijs/kwaliteitverhouding. Waar bij het ene product de kosten ondergeschikt zijn aan een perfect eindresultaat, kan in een andere situatie de eis een de kwaliteit ruimer worden gesteld, wat een gunstig effect heeft op de productiekosten. Dankzij ons flexibele machinepark kunnen wij daarbij snelle levertijden garanderen.”
De specifieke productkennis en ervaring van Machinefabriek de Wilde blijkt ook regelmatig uit de vragen van klanten. Klanten betrekken Machinefabriek de Wilde vaak al tijdens het ontwerpproces bij de ontwikkeling van een product. Gerben de Wilde; “Door al in een vroeg stadium met de klanten mee te denken, combineren wij onze innovatieve kennis en proceskennis met de wensen van de klant. Op die manier kan er een zeer innovatief product en efficiënt productieproces ontstaan. Dit is goed voor de klant, en dus ook goed voor ons”
De keuze om de oude MC-8 te vervangen voor een nieuwe luxe freesbank stond al in de planning, maar om ook een naar een grotere versie over te stappen licht Gerben de Wilde toe; “We zijn al jaren zeer tevreden over deze freesbank van STYLE, maar je moet natuurlijk niet alleen vervangen en up-to-date houden, je moet ook vernieuwen en groeien. Om de grotere vraag een specifieke producten te kunnen beantwoorden, willen we ook in met deze freesbank nog hogere specificaties kunnen halen. Zo blijf je voor op de concurrentie en houd je een innovatieve relatie met de klanten.”